Szkolenie z fundraisingu Utwórz PDF Drukuj
Redaktor: Grzegorz Grabowski   
11.05.2012.
a1.jpg

Zielonkowskie Forum Samorządowe zaprasza na kolejne warsztaty w ramach Powiatowego Biura Wspierania Ekonomii Społecznej.  Tym razem na temat pozyskiwania środków na działalność, a  w tym:

- ogólna filozofia fundraisingu (m. in. strategie budowania budżetu, motywatory i demotywatory darczyńców, piramida fundraisingowa),

- konkretne metody (sposoby) na pozyskiwanie środków na działalność społeczną, charytatywną,

kulturalną,

- strona formalno-prawna  pozyskiwania  działań fundraisingowych,

- konkretne przykłady (case study) działań  fundraisingowych,

- źródła finasowania działalności, szczególnie z funduszy norweskich. 

Warsztaty odbędą się w dniach 8-10 czerwiec w Hotelu Batorym  w Tłuszczu.   Karta zgłoszenia karta_uczestnictwa

aaaint.jpg

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA FUNDRAISINGOWEGO

Piątek 8.06.2012

17.30 Wyjazd z Zielonki (miejsce zbiórki Gimnazjum Miejskie)

19.00. Kolacja

19.30. Sprawy organizacyjne.

SOBOTA 9.06.2012

9.00. Śniadanie

9.30 – 13.00 POWIEDZ MI, KIM JESTEŚ – CZYLI MISJA I WIZJA ORGANIZACJI I ICH ROLA W DZIAŁALNOŚCI FUNDRAISINGOWEJ

- Jak zbudować misję i wizję organizacji?

- Misja i wizja organizacji/projektu – case study

- Diagnoza organizacji/diagnoza projektu (dobra analiza SWOT)

- Wyniki oraz klienci stowarzyszenia, fundacji i innych projektów społeczno-kulturalnych

- Test Planet – czyli moja organizacja na tle innych…

- Konkurencyjna pozycja w organizacjach non-profit

13.15 – 14.30 OBIAD

15.50 – 18.00.  FUNDRAISING – FILOZOFIA CZY METODYKA DZIAŁANIA?

- Co to jest fundraising? – spojrzenie okiem teoretyka i praktyka

- Elementy zdrowego budżetu organizacji non-profit

- Piramida fundraisingowa – czyli jak wychować sobie darczyńcę

- Motywatory i demotywatory darczyńców (portret darczyńcy)

- Segmentacja darczyńców – case study

- Test windy – czyli donator w 30 sekund

- Narzędziownik fundraisier – 25 podstawowych metod pozyskiwania środków

18.30 - KOLACJA

9.06.2012 NIEDZIELA (6 GODZIN):

9.00-9.30 ŚNIADANIE

9.30 - 11.00 METODY FUNDRAISINGOWE

- Podstawowe i uzupełniające metody fundraisingowe

- Pay-roll, Kapitał żelazny, zbiórka publiczna, darowizna, event specjalny, programy lojalnościowe, wykorzystanie narzędzi IT w działaniach fundraisingowych – omówienie teoretyczne i praktyczne case study

- Zasada „4P” w marketingu umotywowanym społecznie i fundraisingu

- „Metodyka konkretu” – czyli co zaproponujesz darczyńcy?

11.15- 13.30 SPONSORING DLA DZIAŁAŃ NON-PROFIT

- Sponsoring czy mecenat? – chaos pojęciowy a rzeczywistość

- Klucz powiązań – czyli o co chodzi w sponsoringu?

- Kształt umowy sponsoringowej (co? za co? komu? na jakich warunkach?)

- Dobry sponsor to… - research w poszukiwaniu sponsora

- Etapy współpracy ze sponsorem

- Jak napisać list sponsoringowy?

- Jak zbudować ofertę sponsoringową?

14.00 - WYJAZD

W razie pytań prosimy o kontakt 510 270 767. 

Zmieniony ( 31.05.2012. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
© 2017 Zielonkowskie Forum Samorządowe :: Joomla! i J!+AL jest Wolnym Oprogramowaniem wydanym na licencji GNU/GPL.